•  
      سایر خدمات

      رسیدگی به شکایات مشتریان خودرو
      باتوجه به کثرت شکایات مردمی در زمینه خودرو طی سنوات گذشته، در سال 1379 مقرر گردید که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نسبت به کسب نقطه نظرات مردمی و رسیدگی به مشکلات و شکایات خودرویی اقدام نماید و به شکایات آن دسته از مشتریانی که علیرغم مراجعه به شرکت های عرضه کننده و یا مجموعه خدمات پس از فروش موفق به اخذ نتیجه ...
      خدمات حوزه انرژی
      محدودیت در منابع انرژی و در نتیجه لزوم بهینه‌سازی مصرف و نیز، ضرورت جایگزینی انرژی‌های پاک، دو جنبه بسیار مهم از موضوع انرژی است که توجه خاص نبت به فرصت‌ها و ظرفیت‌های در اختیار را بیش از پیش تأکید می‌کند.
      بازرسی انطباق پروژه های عمرانی و ساختمانی با استانداردها
      در این بخش بر اساس درخواست مشتری (کارفرما) بررسی میگردد که اجرای یک پروژه عمرانی به میزان با استانداردهای ملی یا بین المللی مطابقت دارد.
      بازرسی و ارزیابی آنالیز مواد معدنی
      به منظور بررسی کیفیت مواد معدنی، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان ناظر بی طرف از مواد معدنی نمونه برداری و آنالیز عناصر تشکیل دهنده را به مشتری گزارش می دهد.
      بازرسی کیفیت مصالح ساختمانی و عمرانی
      با توجه به تاثیر کیفیت مصالح ساختمانی و عمرانی در کیفیت ساختمان و پروژه ها، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان ناظری بی طرف کیفیت مصالح مورد استفاده در پروژه ها ار قبل از استفاده در پروژه، از نظر انطباق با استاندارد ها مورد ارزیابی قرار می دهد.
      رسیدگی به شکایات مشتریان خودرو
      امروزه کسب رضایت مشتری کانون توجه برنامه ریزان و دست اندرکاران صنعت خودرو قرار گرفته و تامین رضایت مشتری میسر نمی گردد مگر با داشتن اطلاعات دقیق درباره مشکلات موجود و برنامه ریزی های مناسب جهت ارتقاء سطح کیفی محصولات. در این راستا واحد رسیدگی به شکایات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به منظور حل و فصل شکایات و ...
      بازرسی پروژه های عمرانی و معدنی
      خدماتی که واحد بازرسی پروژه های عمرانی و معدنی در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به جامعه ارائه میدهد عبارتند از : بررسی و ارزیابی اجرا و ساخت پروژه عمرانی (ساختمانی ،سازه های فولادی ، پرو‍ژه های راه سازی و سد سازی و ...) از نظر انطباق با استانداردهای ملی یا بین المللی و ارائه گزارش ارزیابی به مشتری، بررسی کیفیت ...
پورتال سامان
کلیه حقوق متعلق به شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران می باشد.
مجری : پورتال سامان