•  
      بازرسی و ارتقاء خدمات

      کلینیک کسب و کار
      این بخش با هدف حفظ رقابت پذیری و رشد کسب و کار سازمان ها در بازارها و محیط های متغیر امروزی ایجاد شده است.
      توضیحات کلینیک کسب و کار
      ارتقا سیستم و کیفیت
      این بخش با هدف ارتقا عملکرد سازمانها و پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت به منظور دستیابی به اهداف تعالی سازمانی ایجاد شده است.
      بازرسی خدمات کالا و تجهیزات
      از ابتدای سال 1389 ثبت نمایندگی شرکت های خارجی در وزارت بازرگانی وقت جهت انجام واردات کالاهای مصرفی بادوام به کشور منوط به انجام ارزیابی بر اساس آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان قرار گرفت که این وظیفه توسط وزارت بازرگانی به این شرکت واگذار گردید.
      سوابق و توانمندی‌های مهندسی بازرسی خدمات
      از اوایل دهه 70 با افزایش تولید خودرو در کشور و اهمیت موضوع ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان واحد مهندسی بازرسی خدمات به نمایندگی از وزارت صنایع و معادن وقت و با هدف تدوین الزامات مرتبط در این حوزه با بهره گیری از دستورالعمل ها و استانداردهای تدوین شده توسط شرکت های مطرح در دنیا شروع به فعالیت نمود.
      ارزیابی خدمات
      این بخش با هدف استاندارد سازی ، ارزیابی و ارتقا سطح خدمت رسانی در شرکتها و سازمانهای خدمت محور و رتبه بندی سازمانها بر اساس نحوه ارائه خدمات ایجاد شده است و با توجه به گستردگی مفهوم خدمات ،دامنه متنوعی از مشتریان را در برمی گیرد.
      بازرسی خدمات خودرو
      بازرسی خدمات خودرو و نیرو محرکه با هدف بهبود و ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان، در دو حوزه بازرسی خدمات خودرو و بازرسی خدمات ماشین آلات و موتورسیکلت فعالیت می کند.
      بازرسی خدمات ماشین آلات، موتورسیکلت و تریلر
      بازرسی خدمات خودرو و نیرو محرکه با هدف بهبود و ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان، در دو حوزه بازرسی خدمات خودرو و بازرسی خدمات ماشین آلات و موتورسیکلت فعالیت می کند.
      ارزیابی کالاهای مصرفی بادوام
      در سال 87 وزارت صنایع و معادن به شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ماموریت داد تا ضمن بررسی وضعیت موجود خدمات پس از فروش لوازم خانگی و با توجه به تجربیات گذشته در زمینه ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو نسبت به تدوین طرح اولیه دستورالعمل ضوابط خدمات پس از فروش لوازم خانگی اقدام نماید.
      استاندارد سازی و ارتقاء خدمات
      در دنیای رقابتی امروز ، رضایتمندی مشتریان از کالاها و خدمات ارائه شده نقش اصلی را در توسعه بازار کالا و خدمات دارد. رضایت مشتریان وقتی حاصل می گردد که خدمات ارائه شده توسط شرکتها با نیاز مشتری مطابقت داشته و منجر به درک و احساس مثبت در وی گردد. از این رو لازم است شرکتها برای حفظ و توسعه بازار خود به دنبال تقویت احساس ...
پورتال سامان
کلیه حقوق متعلق به شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران می باشد.
مجری : پورتال سامان