•  تحقیقات مشتری و بازار

      آخرین به روز رسانی:  21/11/1394 10:23:49
        زیر بخشهای تحقیقات مشتری و بازار
      اندازه گیری و ارزیابی رضایت مصرف کننده تحقیقات بازاریابی خدمات
      هر سازمان با توجه به ماهیت فعالیت‌های خود، نیاز به کنترل محیط داخلی و نیز برقراری ارتباطات گوناگون با محیط خارجی خود دارد. رصد تغییرات داخلی و برنامه‌ریزی جهت افزایش بهره‌وری به کمک شناسایی نقاط قوت و ضعف موجود، راهکار مؤثری برای دستیابی سازمان به اهداف استراتژیک خود می‌باشد.این شرکت خدمات نوین خود را در حوزه تحقیقات سازمانی و نیز تحقیقات بازاریابی به مجموعه‌های مختلف تولیدی و خدماتی ارائه می‌نماید. ارزیابی رضایت کارکنان و عارضه‌یابی و استاندارد سازی فرآیندهای سازمانی در حوزه محیط داخلی و ارزیابی تصویر ذهنی، ارزیابی بازار قبل از ارائه محصول و ارزیابی اثربخشی تبلیغات در حوزه محیط خارجی، از جمله طرح‌های قابل ارائه در این راستا می‌باشند.
      ارتقاء کیفیت خدمات
      بی شک توجه به شاخص رضایت مشتری سنگ بنای یک کسب و کار پویا بوده و باعث تداوم موفقیت آن در آینده می‌گردد. شناسایی وضعیت فعلی سازمان و برنامه‌ریزی در جهت بهبود شاخص رضایتمندی مشتریان از جمله راهکارهای توسعه کسب و کار هر سازمان در دوران فعلی می‌باشد.شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با سابقه 15 ساله در این حوزه، خدمات متنوعی از جمله مدل‌سازی و طراحی ابزار تحقیق، سنجش مستمر شاخص رضایت مشتری،‌ بهبود شاخص رضایت مشتری به کمک طرح‌های پیگیری و مراقبت مشتری و نیز عارضه‌یابی علل نارضایتی مشتریان ارائه می‌نماید.
      خدمات مرکز تماس
      نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهد، سازمانی که با مشتریان خود ارتباط بر‌قرار نکرده و خواسته‌های آنها را شناسایی و برآورده نسازد، بسیار سریع از بازار رقابتی بیرون می‌رود. بدین منظور هر سازمان با توجه به مأموریت خود، برای ارتباط با مشتریان، متحمل هزینه‌های نرم‌افزار، سخت‌افزار و نیروی انسانی متخصص در این زمینه می‌گردد. پس از چهار سال فعالیت مستمر، مرکز تماس این شرکت، به عنوان بزرگ‌ترین مرکز تماس خاور‌میانه، با انجام انواع طرح‌های پژوهشی و نیز ارتباط با مشتریان، دقت، سرعت و کاهش‌ هزینه‌های اجرایی را برای سازمان‌های گوناگون به ارمغان آورده است.
       مطالب تحقیقات مشتری و بازار
پورتال سامان
کلیه حقوق متعلق به شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران می باشد.
مجری : پورتال سامان