•  
      خدمات و فعالیت ها

      نظارت بر آلایندگی خودرو
      این بخش از سال 1378 ماموریت بازرسی و نظارت برآلایندگی و مصرف سوخت خودروهای سواری بنزینی و سنگین دیزلی و موتورسیکلت از سوی سازمان های نظارتی از جمله سازمان حفاظت محیط زیست را بر عهده دارد.در این راستا وفق شیوه نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی ماموریت های به شرح ذیل را اجرا کرده است.
      رسیدگی به شکایات مشتریان خودرو
      باتوجه به کثرت شکایات مردمی در زمینه خودرو طی سنوات گذشته، در سال 1379 مقرر گردید که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نسبت به کسب نقطه نظرات مردمی و رسیدگی به مشکلات و شکایات خودرویی اقدام نماید و به شکایات آن دسته از مشتریانی که علیرغم مراجعه به شرکت های عرضه کننده و یا مجموعه خدمات پس از فروش موفق به اخذ نتیجه ...
      پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست
      بازرسی پیش از حمل (PSI) و بازرسی انطباق با استاندارد (COI)
      حسب مقررات و قوانین بانکی برای کلیه کالاهای وارداتی که از طرق مختلف بانکی منجمله اعتبارات اسنادی و یا حوالجات ارزی، ارز دولتی و یا مبادله ای دریافت شده، بازرسی الزامی بوده و این شرکت با داشتن شبکه گسترده بین المللی آماده ارائه این خدمات می باشد، همچنین با توجه به الزام سازمان ملی استاندارد مبنی بر بازرسی و آزمون ...
      تعیین ارزش، بررسی اصالت فروشندگان و تائید پروفورما
      بر اساس مقررات بانکی، پرفورمای تجهیزات پروژه های بزرگ صنعتی و خطوط تولید وارداتی، می بایست قبل از عملیاتی شدن و اختصاص ارز، مورد تایید از لحاظ ارزش قرار بگیرند.این شرکت با داشتن کامل ترین بانک اطلاعاتی، آماده انجام خدمات مربوطه می باشد.
      بازرسی کالا
      واحد بازرسی کالای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با در اختیار داشتن شعب و نماینگی های گسترده در خارج از کشور و استفاده از بازرسان مجرب و کارآزموده ،کلیه خدمات مرتبط با بازرسی کالا در مبداء را انجام میدهد . این واحد با داشتن پروانه بازرسی برای کلیه کالاهای وارداتی شامل کالاهای صنعتی و مصرفی مواد معدنی ، تجهیزات ...
      Product design / New service according to the needs of customers
      Effectiveness of Advertising
      ارزیابی تصویر ذهنی سازمان
      تصویر سازمانی نتیجه نهایی ارتباط همه تجربیات، باورها، احساسات، دانش و هیجانات افراد جامعه درباره یکی سازمان می باشد. امروزه در سازمان ها و شرکت های موفق علاوه بر اندازه گیری شاخص های مستقیم عملکرد از جمله رضایت مندی مشتریان از کیفیت محصول، خدمات پس از فروش، نرخ شکایات و مواردی از این قبیل، ارزیابی تصویر ذهنی مشتریان ...
      ارزیابی رضایت کارکنان
      یکی از با ارزش‌ترین سرمایه‌های هر سازمان کارکنان آن می‌باشند. جذب و نگهداشت کارکنان بدون داشتن اطلاعات کافی از فاصله خواسته‌های ایشان و وضعیت سازمان پیچیده می‌باشد. این شرکت با ایجاد فضایی متناسب با این نوع تحقیق، دقیق‌ترین ارزیابی‌ از رضایت کارکنان را میسر می‌سازد.
پورتال سامان
کلیه حقوق متعلق به شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران می باشد.
مجری : پورتال سامان