•  
      خدمات ما

      نمونه‌برداری از کالاهای وارداتی/ ارزیابی انطباق مستندات گمرکی و استانداردی / صدور گواهینامه بازرسی(COI)
      شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با در اختیار داشتن کادر مجرب و تخصصی بازرسی، خدمات بازرسی کلیه کالاها و مواد را در مبادی کشور با رعایت کلیه استانداردهای بین المللی ارائه می‌نماید.
      بازرسی حین ساخت و ادواری تجهیزات بالابری جرثقیل موبایل، سقفی، تاور کرین و لیفت تراک
      بخش بازرسی جرثقیل، بالابر و لیفتراک با تکیه بر سال‌ها سابقه و تجربه بازرسی فنی و با جذب و بهره‌گیری از توان کارشناسان متخصص و مجرب موفق به اخذ تأییدیه از سازمان ملی استاندارد، به عنوان شرکت همکار سازمان . . .
      نظارت بر آلایندگی خودرو
      این بخش از سال 1378 مأموریت بازرسی و نظارت برآلایندگی و مصرف سوخت خودروهای سواری بنزینی و سنگین دیزلی و موتورسیکلت از سوی سازمان‌های نظارتی از جمله سازمان حفاظت محیط زیست را بر عهده دارد. در این راستا وفق شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی مأموریت‌های به شرح ذیل را اجرا کرده است.
      ارزشیابی کیفی خودرو
      شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از سال 1372 تاکنون، به عنوان نماینده سازمان‌های سیاست‌گذار صنعت خودرو، مسئولیت ارزشیابی تمامی خودروهای ساخت داخل را بر عهده داشته و نتایج ارزشیابی کیفی خودروها ضمن مقایسه با اهداف تعیین شده جهت هر خودرو به صورت هفتگی بر اساس جدول سطوح کیفیت خودروها و حدود مجاز مصوب مورد تجزیه و ...
      بازرسی قطعات خودرو
      بازرسین قطعات بخش بازرسی قطعات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، فعالیت بازرسی محصولات تولیدی و تطابق آن با استانداردهای ملی و بین‌المللی در گروه صنایع خودرو و قوای محرکه و همچنین قطعات مصرفی در خدمات پس فروش را طی مراحل فرایند ساخت و تولید برعهده دارند.
      تحقیقات بازاریابی
      تحقیقات بازاریابی فرایندی است که سازمان را به بازار از طریق جمعآوری اطلاعات مرتبط میکند. اطلاعات حاصله از تحقیقات بازار در کنار تجربه شما و دانش مدیران، راهنمای ایشان در اخذ تصمیم‌های درست به شمار می‌آید.
      تایید نوع(TA) و تطابق تولید (COP) آلایندگی گازهای منتشره و آلایندگی صوتی خودروهای بنزینی
      این شرکت، همپای توسعه صنعت خودرو در کشور و تمرکز سازمان حفاظت محیط زیست بر مقوله کاهش آلودگی هوا، از سال 1378 ماموریت نظارت بر آلایندگی خودروهای تولید داخل و وارداتی را مطابق استانداردهای مصوب هیات دولت و بر اساس دستورالعمل‌های سازمان حفاظت محیط زیست، به عنوان بازرس معتمد آن سازمان بر عهده داشته است.
      تایید نوع و تطابق تولید ( COP ) موتور سیکلت
      با توجه به لزوم نظارت بر وضعیت کیفی تولید موتورسیکلت، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان پیشگام عرصه ارزشیابی موتورسیکلت، اقدام به بازرسی و اجرای آزمون‌های تعیین شده بر روی کلیه مدل موتورسیکلت‌های تولیدی کشور می نماید.کلیه محصولات کارخانجات موتورسیکلت کشور باید از لحاظ انطباق با استانداردهای ملی اجباری ...
      تایید نوع و تطابق تولید ( COP ) ماشین آلات راهسازی و کشاورزی
      با توجه به تجربه چندین ساله شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در زمینه تایید نوع خودرو، این شرکت با دریافت گواهینامه تایید صلاحیت از سازمان ملی استاندارد ایران فعالیت خود را در حوزه تایید نوع و بازرسی ماشین‌آلات راهسازی و کشاورزی از تیرماه سال 1391 به عنوان یکی از شرکت‌های بازرسی ذیصلاح آغاز نمود.
      تایید نوع، تطابق تولید ( COP ) و بازرسی کاربری خودرو
      شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اولین شرکت بازرسی دارای صلاحیت برای ارزیابی‌های تائید نوع خودرو در ایران است و سابقه درخشانی در انجام ارزیابی‌های تطابق تولید و بازرسی کاربری خودروها دارد.
      تایید نوع(TA) و تطابق تولید (COP) آلایندگی گازهای منتشره و آلایندگی صوتی موتور سیکلت
      رعایت استاندارد یورو 3 برای موتورسیکلت‌های چهار زمانه تولید داخل و وارداتی از ابتدای تیرماه سال 1392 در 8 کلانشهر و از ابتدای سال 1393 در کل کشور اجباری شد.
      آزمایشگاه اندازه گیری آلایندگی و مصرف سوخت موتورسیکلت
      شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) با استفاده از تجهیزات مدرن در آزمایشگاه تخصصی خود میزان مصرف سوخت و آلایندگی خودروها را آزمایش می کند.
      تائید نوع ( TA ) و تطابق تولید ( COP ) خودرو و نیرومحرکه
      تـائید نوع تائیدیه‌ای است که گواهی می‌کند نمونه‌های تولیدی یک مدل خودرو، مجموعه و یا یک قطعه در شرایط تولید و استفاده با الزامات فنی استاندارد مربوطه انطباق دارد. هدف از انجام تائید نوع خودرو حصول اطمینان از رعایت ویژگیهای ایمنی، زیست محیطی و عملکردی در طراحی و ساخت محصول می‌باشد. تائید نوع با انجام آزمونهای مختلف بر ...
      مرکز تحقیقات و آزمون آلایندگی خودرو
      مرکز تحقیقات و آزمون آلایندگی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، به عنوان یک مرکز مستقل و معتمد سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان ملی استاندارد ایران، خدمات و فعالیت های به شرح ذیل را ارائه می دهد :
      آزمون سطح صدای خودرو
      این آزمونها شامل آزمون صدای عبوری خودرو ، آزمون صدای اگزوز ( خودرو در حالت سکون) و آزمون صدای بوق نصب شده بر روی خودرو می باشد. روش انجام آزمونهای صدای عبوری و اگزوز مطابق استاندارد EEC/70/157 و آزمون صدای بوق بر اساس استاندارد EEC/70/388 و بر اساس حدود مجاز مصوب در ایران انجام می شود.
      اندازه گیری و آزمون آلایندگی و مصرف سوخت خودروها
      مرکز آزمون آلایندگی با دارا بودن آزمایشگاههای مختلف و با تجربه بیش از 10 سال، قابلیت انجام آزمون‌های آلایندگی و مصرف سوخت را دارا میباشد.این مرکز با دریافت گواهینامهISO-17025 از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران و همچنین دریافت گواهینامه آزمایشگاه همکار از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست و سازمان ملی استاندارد ایران، بعنوان ...
      انجام آزمون‌ مصرف سوخت موتورهای دیزلی
      این قسمت در دست تکمیل می باشد.
      تست پیمایش خودرو
      تست پیمایش جاده ای مورد توجه بیشتر خودروسازان قرار دارد، چرا که انجام این تست این امکان را به سازنده می‌دهد تا دوام سیستم‌ها و قطعات خودرو را پس از کارکرد طولانی مورد بررسی قرار دهد. این روش پیرو مصوبه‌ی وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور کشف عیوب عملکردی خودرو، دوام سیستم‌ها و قطعات آن از دید مشتریان عادی، تحت شرایط ...
      آدیت رد و پذیرش
      این روش با هدف حفاظت از مشتری، همپوشانی نتایج آدیت ترکیبی و تمرکز بر روی عیوب ایمنی و عملکردی و رد محموله‌های تولیدی با این‌گونه عیوب بر اساس جداول استاندارد نمونه‌برداری، تدوین و در کارخانه‌های خودروسازی پیاده‌سازی شده است. در این بازرسی، نمونه‌برداری مطابق جداول استاندارد و در انتهای خط تولید خودروسازان انجام ...
      آدیت نوع A
      اولین روش بازرسی خودروها توسط این شرکت می‌باشد که با توجه به محدودیت زمان اجرای آدیت، اهدافی کلی از جمله جلوگیری از تحویل خودروهای دارای عیوب ایمنی مهم و اساسی به مشتریان، تعیین سطح کیفیت خودروها و همچنین دسته‌بندی معایب و ارسال آنها به کارخانجات جهت اقدامات اصلاحی را دنبال می‌نماید. این روش در حال حاضر یکی از روشهای ...
      آدیت تفصیلی
      این روش با هدف افزایش کارایی و همپوشانی نتایج آدیت A برای خودروهای گروه سنگین تدوین شده است. افزایش زمان آزمون‌های عملکردی، افزایش احتمال کشف عیوب مهم و اساسی و عیوب ایمنی و کاهش خطای طبقه‌بندی خودروها نسبت به یکدیگر از جمله اهداف اجرای آدیت تفصیلی می‌باشد.
      آدیت ترکیبی
      این روش ارزشیابی با هدف کشف تمام ایرادات موجود در خودرو و تمرکز بیشتر بر عیوب عملکردی بمنظور افزایش رضایت مشتریان طراحی شده ‌است بنحوی که ابتدا خودرو به روش تفصیلی مورد ارزشیابی قرار گرفته و عیوب استاتیک استخراج و سپس با پیمایش50 کیلومتر عیوب عملکردی خودرو شناسایی می‌شوند. در حال حاضر ارزشیابی و طبقه‌بندی کیفی ...
      طراحی مدل و ارزیابی رضایت کارکنان
      با افزایش رضایت کارکنان سطح خدمت‌رسانی به مشتریان بهبود و این امر موجب افزایش رضایت و وفاداری مشتریان و نهایتاً افزایش سود سازمان خواهد شد. عوامل سازمانی، محیطی، فردی و ماهیت کار از جمله عوامل تاثیرگذار بر رضایت کارکنان می­‌باشد.
      اندازه گیری و ارتقاء رضایت مشتریان سازمان‌ها
      بی شک توجه به شاخص رضایت مشتری سنگ بنای یک کسب و کار پویا بوده و باعث تداوم موفقیت آن در آینده می‌گردد. شناسایی وضعیت فعلی سازمان و برنامه‌ریزی در جهت بهبود شاخص رضایتمندی مشتریان از جمله راهکارهای توسعه کسب و کار هر سازمان در دوران فعلی می‌باشد.
      عارضه یابی رضایت‌مندی مشتریان سازمان‌ها
      تجزیه و تحلیل علل ریشه‌ای حوزه رضایت‌مندی مشتریان سازمان روشی جهت کشف علل ریشه‌اینارضایتی، مشکلات و عدم انطباق­‌های موجود در یک فرآیند در راستای شناسایی و بهبود نقاط ضعف آن می‌باشد. از این طریق می‌توان ریشه نارضایتی را شناخت و راه حل‌های دائمی جهت جلوگیری از تکرار این موارد پیشنهاد داده و در نهایت اثربخشی اقدام اصلاحی ...
      بازاریابی تلفنی فروش خدمات
      رای تعریف بازاریابی تلفنی می‌توانیم بگوییم بازاریابی تلفنی(گاهی اوقات به‌عنوان فروش داخلی و یا فروش تلفنی نامیده می‌شود) یک روش بازاریابی مستقیم است که در آن فروشنده تلفنی مشتریان احتمالی را تشویق می‌کند که کالا ها و خدمات را بخرند. در واقع بازاریابی تلفنی فرآیند استفاده از تلفن برای تولید و ایجاد سرنخ‌های فروش(Lead ...
      پیگیری مشتریان(FU)
      در دنیای امروز پیگیری مشتریان بخش جدایی ناپذیری از ارائه محصول و خدمت می‌باشد. با در نظر گرفتن منافع دو طرفه سازمان و مشتریان نیاز است جهت وفادار نگه داشتن و نیز افزایش رضایتمندی مشتریان، پیگیری‌های لازم پس از ارائه محصول یا خدمت انجام گیرد.
      صدور تأییدیه و گواهی ایمنی بازرسی حین ساخت و ادواری تجهیزات بالابری جرثقیل موبایل، سقفی، تاورکرین و لیفت تراک
      آموزش
      بخش آموزش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، دوره‌های آموزشی را با بهره‌گیری از اساتید معتبر و مجرب، و با هدف افزایش کارایی و بهره‌وری شرکت برگزار می‌کند. این بخش در طی فعالیت‌های خود صدها نفر از کارشناسان و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها را در راستای نیازهای آن‌ها آموزش داده است.
      بازرسی کالا
      واحد بازرسی کالای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با در اختیار داشتن شعب و نمایندگی‌های گسترده در خارج از کشور و استفاده از بازرسان مجرب و کارآزموده، کلیه خدمات مرتبط با بازرسی کالا در مبداء را انجام می‌دهد. این واحد با داشتن پروانه بازرسی برای کلیه کالاهای وارداتی شامل: کالاهای صنعتی و مصرفی، مواد معدنی، تجهیزات ...
پورتال سامان
کلیه حقوق متعلق به شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران می باشد.
مجری : پورتال سامان