•  
      خدمات مرکز تماس

       
      نرم افزار راهبری و مدیریت مرکز تماس
      نرم افزار راهبری و مدیریت مرکز تماس
      با توجه به اهمیت استفاده از پایگاه داده‌ها ونیز پایش فرآیندهای موجود در هر مرکز تماس اعم از تماس‌های ورودی و خروجی، وضعیت مکالمات، وضعیت حضور پرسنل و سایر گزارشات مورد نیاز مدیریتی، نرم‌افزار بومی طراحی شده در این خصوص با قابلیت نصب و بهینه سازی برای مرکز تماس سازمان‌های مختلف تهیه گردیده است.

      سیستم تمام مکانیزه نرم افزاری و سخت افزاری از مرحله تخصیص نمونه تا گزارش‌گیری دارای شاخصه های زیر است:

      • امکان برقراری ارتباط نرم افزاری با نرم افزارهای مرتبط از قبیل MS CRM Dynamic، Excel، Access، MSP،  SPSSو...
      • امکانات گسترده گزارش گیری از اطلاعات موجود در سیستم بصورت آنی
      • طراحی و ایجاد نشانگر (داشبورد) جهت پایش و نظارت لحظه ای بر سیستم نتایج و آمارها
      • قابلیت کنترل همزمان تمامی پایانه های تماس
      • امکان جاری سازی طرح های پژوهشی یا بازاریابی در کمتر از یک روز کاری
      • بهره گیری از 4 سرور مجزا بصورت 24 ساعته
      • دارای دیوار آتشین جهت حفظ امنیت اطلاعات
      • امکان ارتباط و گزارش گیری امن از هر نقطه به وسیله VPN
         

       

      برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در واحد تحقیقات مشتری و بازار فعالیت می نماید تماس حاصل نمایید.


       آقای مهندس یغمایی، رئیس تحقیقات مشتریان       شماره مستقیم 43904360

       
      مطالب پورتال
      ردیف  عنوان
پورتال سامان
کلیه حقوق متعلق به شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران می باشد.
مجری : پورتال سامان