• بازرسی کیفیت در یک نگاه

      بازرسی کیفیت در یک نگاه

      امروزه ایمنی، کیفیت و حفاظت از محیط زیست از اهمیت ویژهای در جوامع بشری برخوردار است و یکی از ابزارهای موثر در این مسیر، میتواند بهره گیری از خدمات شرکتهای بازرسی باشد .
      در این راستا شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال 1368 با هدف ارائه خدمات فنی، مهندسی، مشاوره ای و تحقیقاتی جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تدوین استانداردهای مورد نیاز صنایع و نظارت بر حسن اجرای پروژه ها و حسن ارائه خدمات تاسیس شد .
      این شرکت با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه بازرسی فنی و ارائه خدمات مهندسی و مشاوره ای در حوزه های مختلف صنعتی و برخورداری از سیستمهای مدیریت کیفیت و مدیریت ایمنی، بهداشت حرفهای و محیط زیست و تایید صلاحیتهای صورت گرفته از سوی مراجع ذیصلاح نظیر معاونت راهبردی و نظارت ریاست جمهوری، سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکتهای ملی نفت و گاز و توانیر در زمینه ارائه خدمات بازرسی فنی و مشاوره توانسته است با جذب و بهره گیری از توان بیش از هزار نفر از کارشناسان متخصص و مجرب در داخل و خارج از کشور خدمات کیفی و با ارزشی در زمینه های مختلف به مشتریان ارائه نماید .

      * * *

      موضوع فعالیت

      عبارت است از بازرسی و نظارت بر اجرای استانداردها به منظور ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی، مهندسی فرآیند، نصب و راه اندازی واحدهای تولیدی، صنعتی، نیروگاهی، نفت، گاز و پتروشیمی، و ایجاد ارتباط و همکاری با موسسات و سازمانهای ذیربط به منظور تدوین استانداردهای مورد نیاز و ارائه خدمات مشاوره در زمینه سیستمهای مدیریت کیفیت .
      شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران همچنین در زمینه ارائه خدمات به صنایع و شرکتها و نظارت برحسن اجرای موارد کیفی قراردادها و پروژه ها، بالا بردن سطح علمی و فنی پرسنل شاغل در صنایع و ایجاد ارتباط و همکاری با شرکتهای جهانی با نگاه ویژه به صنایع و پروژه های نفت، گاز، پتروشیمی، انرژی، مخابرات، فناوری اطلاعات، خودرو و نیرومحرکه، ریلی، دریایی و هوانوردی فعالیت دارد .
      بخش دیگری از فعالیتهای این شرکت استاندارد سازی خدمات در حوزههای خودرو، ماشین آلات راهسازی و کشاورزی، لوازم خانگی و سایر کالاهای مصرفی بادوام و نیز انجام تحقیقات در حوزه های مختلف بازار و مشتریان است

      * * *

      آرمان و ماموریت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

      آرمان:
      ارتقاء نام شرکت تا جایگاه بهترین انتخاب مشتریان ایرانی و بین المللی، به عنوان معتمدی آگاه با اخلاق حرفه ای و حافظ منافع ذینفعان.
      ماموریت:
      فعالیت در حوزه بازرسی فنی، مهندسی و مشاوره ای در بخش های صنعتی و خدماتی با تاکید بر ارتقاء کیفیت، افزایش ایمنی و کاهش آلاینده های زیست محیطی در گستره داخل و خارج کشور.

      * * *

      ارزش‌های سازمانی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

      مشتری محوری:
      ما درک خواسته‌ها و نیازهای مشتریان و پاسخگویی و تامین آن را جهت کسب رضایت آنان به عنوان شرکای سازمان وظیفه خود می‌دانیم .
      شایسته سالاری و کرامت انسانی:
      استفاده از متخصصین با بهترین توانایی و تخصص و ارج نهادن به آن سرلوحه فعالیت‌های منابع انسانی شرکت می باشد.
      تفکر محوری:
      اتکاء به منطق اقتصاد سالم در کنار ایجاد راهکارهای جدید و نوآورانه مسیر ایجاد ارزش افزوده را ترسیم می نماید.
      مشارکت و کار تیمی:
      راهبرد کلیه‌ فعالیت‌های شرکت بصورت مشارکتی و ایجاد چنین فضایی از سیاست‌های اصلی شرکت می باشد.
      تحول گرایی و بهبود مستمر:
      شرکت به استفاده از خلاقیت و نوآوری و همچنین ارتقای کیفی فرآیندها و عملیات خود به منظور برخورداری از بهترین اثربخشی تاکید دارد .
      اخلاق محوری:
      ما تعهد داریم وظایف محوله را با درستکاری ، صداقت و راز داری حرفه ای و بصورت شفاف ، صحیح و به موقع انجام دهیم .
      ایمنی و حفاظت از محیط زیست:
      شرکت بر انجام کلیه فعالیت‌ها در راستای حفظ محیط زیست  و جلوگیری از اتلاف منابع با تاکید بر ارتقاء فرهنگ ایمنی نظر ویژه ای دارد .

       

پورتال سامان
کلیه حقوق متعلق به شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران می باشد.
مجری : پورتال سامان