•  
      همایش خدمات پس از فروش

      همایش خدمات پس از فروش

      همایش خدمات پس از فروش

      عنوان همایش:
            همایش بین المللی خدمات پس از فروش صنعت خودرو
      اهداف همایش:
      1.    توسعه خدمات پس از فروش رقابت پذیر در کلاس جهانی
      2.    ارتقاء رضایتمندی مصرف کنندگان توسط ارتقاء خدمات پس از فروش
      3.    برنامه ریزی برای توسعه زیرساخت ها
      رویکردهای همایش:
      1.    رصد وضعیت کنونی خدمات پس از فروش در ایران جهت ارتقاء فرآیندهای کیفی
      2.    گردهمایی سالانه فعالان حوزه خدمات پس از فرو جهت بررسی دغدغه ها، مشورت، همبستگی و همدلی بیشتر دست اندرکاران این حوزه
      3.    شفاف سازی در خصوص مسایل پیرامون حوزه خدمات پس از فروش و ارایه راهکار برای حل مشکلات
      4.    ایجاد انگیزه در شرکت های ارایه کننده خدمات پس از فروش با تشویق شرکت های برتر
      ترکیب همایش:
      همایش متشکل از کمیته های علمی، اجرایی و بین المللی است.
       

پورتال سامان
کلیه حقوق متعلق به شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران می باشد.
مجری : پورتال سامان