رسیدگی به شکایات مشتریان صنعت خودرو و لوازم خانگی

واحد رسیدگی به شکایات مشتریان صنعت خودرو و لوازم خانگی

واحد رسیدگی به شکایات بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به شکایات آن دسته از مشتریانی که علیرغم مراجعه به شرکت های عرضه کننده و یا مجموعه خدمات پس از فروش موفق به اخذ نتیجه نمی شوند و از طریق مراجع ذیربط نظیر وزارت صنعت، معدن و تجارت ، سازمان صنعت،معدن و تجارت استان ، سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و …به این واحد معرفی یا ارجاع می شوند رسیدگی و نسبت به بازدید و بررسی موضوع شکایت در چارچوب ضوابط و مقررات جاری اقدام می نماید.

ماموریت های محوله

– بررسی و رسیدگی به مشکلات خودرو ها و لوازم خانگی عرضه شده در چارچوب ضوابط و مقررات جاری
– ردیابی مشکلات کیفی محصول و خدمات پس از فروش از شکایات واصله
– بازدید و تهیه گزارشات کارشناسی از سوانح و عیوب تکرار شونده
– ارائه بازخوردهای مناسب جهت هرگونه اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی در راستای ارتقاء سطح کیفی محصولات و خدمات
– انجام کلیه ماموریت های محوله از طرف سازمانهای بالادستی
– پاسخگوئی به سازمانها ، نهادها و مراجع پیگیر شکایت

    مسئولیت رسیدگی به شکایات مشتریان در مرحله اول با امور مشتریان شرکت های عرضه کننده می باشد و در صورت عدم نتیجه گیری می توانید از طریق سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مربوطه و یا اداره صنعت، معدن و تجارت شهر محل سکونت نسبت به ثبت شکایت خود اقدام نمایید.

راه های ارتباط با واحد رسیدگی به شکایات
آدرس: تهران ، خیابان کارگر شمالی ، نرسیده به جلال آل احمد ، نبش کوچه سوم
شماره تلفن های تماس :
۸۸۰۲۰۹۲۵ ،۴۳۹۰۴۱۵۱ ، ۸۸۰۲۰۷۱۱ ، ۴۳۹۰۴۱۵۰
نمابر : ۸۸۰۲۰۵۴۰-۰۲۱
ایمیل : ICC@ISQI.CO.IR
کانال تلگرام : ISQICC@
شماره پیامک : ۱۰۰۰۲۱۴۳۹۰۴۰۰۰