شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

طراحی مدل و ارزیابی رضایت کارکنان

با افزایش رضایت کارکنان سطح خدمت‌رسانی به مشتریان بهبود و این امر موجب افزایش رضایت و وفاداری مشتریان و نهایتا افزایش سود سازمان خواهد شد. عوامل سازمانی، محیطی، فردی و ماهیت کار از جمله عوامل تاثیرگذار بر رضایت کارکنان می­‌باشد. جهت اجرای طرح ارزیابی رضایت کارکنان پس از تعریف مسأله و نیازسنجی از کارکنان جهت شناسایی شاخص­‌های موثر، به طراحی پرسشنامه پرداخته و پس از نهایی ساختن متدولوژی و اجرای نظرسنجی از کارکنان، نتایج تحلیلی به سازمان منعکس و راهکارهای بهبود رضایت کارکنان ارائه می­‌گردد.

از جمله توانمندی‌های واحد در خصوص ارزیابی رضایت کارکنان می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • تعداد 238 کانتر با قابلیت 120هزار دقیقه مکالمه روزانه
  • بیش از 504 پرسشگر CATI آموزش دیده
  • توانایی 17،000 مصاحبه روزانه
  • تیم کنترل مجرب به منظور صحه‌گذاری بر دقت و صحت مصاحبه‌ها
  • تیم پرسشگری میدانی با قابلیت انجام نظرسنجی CAPI در سراسر کشور
  • دانش استفاده از مدل‌های علمی و به روز دنیا به منظور ارزیابی رضایت کارکنان
  • شناخت سازمان‌ها و ساختار داخلی آن‌ها به منظور انتخاب مناسبترین مدل ارزیابی مختص هر سازمان
  • تیم کارشناسی متخصص و مجرب جهت ارائه گزارشات تخصصی
  • امکان ارائه گزارش توصیفی آنلاین به کارفرما

 

ارزیابی رضایت کارکنان شرکت‌ها در این واحد بر اساس توانمندی‌های آن در صنایع، سازمان‌ها و شرکت ‌های مختلف از قبیل شرکت‌های فعال در حوزه صنعت خودرو، مخابرات، روغن‌­ها و روان کننده­‌ها لوازم خانگی، صنایع ریلی و … به اجرا در آمده است.

با توجه به توانمندی‌های واحد در استفاده از روش‌های CATI و CAPI، اجرای پروژه‌هایی همانند سنجش رضایت کارکنان، وابستگی سازمانی، عارضه‌یابی، اثربخشی تبلیغات، سهم از بازار و … در کوتاه‌ترین زمان ممکن میسر می‌باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اجرای پروژه­‌های ارزیابی رضایت مشتریان در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران می‌توانید همکاران ما در واحد تحقیقات مشتری و بازار تماس حاصل نمایید.

 

 

رییس واحد:

خانم توسلیان 

شماره تماس:

96621391

مسئول واحد:

آقای پرهامی

شماره تماس:

96621393

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
نمایشگاه زیست بوم