شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

بازرسی کیفیت در یک نگاه

خانه | درباره ISQI | درباره ما | بازرسی کیفیت در یک نگاه

 

امروزه ایمنی، کیفیت و حفاظت از محیط زیست از اهمیت ویژه‌ای در جوامع بشری برخوردار است و یکی از ابزارهای موثر در این مسیر، می‌تواند بهره‌گیری از خدمات شرکت‌های بازرسی باشد.

در این راستا شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال 1368 با هدف ارائه خدمات فنی، مهندسی و تحقیقاتی جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، تدوین استانداردهای موردنیاز صنایع و نظارت بر حسن اجرای پروژه‌ها و حسن ارائه خدمات تأسیس شد.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با بیش از سه دهه فعالیت در زمینه بازرسی فنی و ارائه خدمات مهندسی و خدمات کارشناسی در حوزه‌های مختلف صنعتی و برخورداری از سیستم‌های مدیریت کیفیت و مدیریت ایمنی، بهداشت حرفه‌ای و محیط زیست و تأیید صلاحیت‌های صورت گرفته از سوی مراجع ذیصلاح نظیر معاونت راهبردی و نظارت ریاست جمهوری، سازمان ملی استاندارد ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت‌های ملی نفت و گاز و توانیر در زمینه ارائه خدمات بازرسی فنی و خدمات کارشناسی توانسته است با جذب و بهره‌گیری از توان بیش از هزار نفر از کارشناسان متخصص و مجرب در داخل و خارج از کشور خدمات کیفی و با ارزشی در زمینه های مختلف به مشتریان ارائه نماید.

موضوع فعالیت
فعالیت‌های شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران عبارت است از بازرسی و نظارت بر اجرای استانداردها به منظور ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی، مهندسی فرآیند، نصب و راه اندازی واحدهای تولیدی، صنعتی، نیروگاهی، نفت، گاز و پتروشیمی، و ایجاد ارتباط و همکاری با مؤسسات و سازمان‌های ذیربط به منظور تدوین استانداردهای مورد نیاز و ارائه خدمات کارشناسی در زمینه سیستم‌های مدیریت کیفیت .

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران همچنین در زمینه ارائه خدمات به صنایع و شرکت‌ها و نظارت برحسن اجرای موارد کیفی قراردادها و پروژه ها، بالا بردن سطح علمی و فنی پرسنل شاغل در صنایع و ایجاد ارتباط و همکاری با شرکت‌های جهانی با نگاه ویژه به صنایع و پروژه های نفت، گاز، پتروشیمی، انرژی، مخابرات، فناوری اطلاعات، خودرو و نیرومحرکه، ریلی، دریایی و هوانوردی فعالیت دارد.

بخش دیگری از فعالیت‌های این شرکت استانداردسازی خدمات در حوزه‌های خودرو، ماشین آلات راهسازی و کشاورزی، لوازم خانگی و سایر کالاهای مصرفی بادوام و نیز انجام تحقیقات در حوزه‌های مختلف بازار و مشتریان است.

بیانه ماموریت و ارزش‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

 

آرمان(چشم انداز):

افزایش نفوذ نام ISQI تا سطح اولین انتخاب جامعه ایرانی به منظور ایجاد اطمینان از ایمنی و کیفیت و حضور فعال در بازارهای بین‌المللی.

مأموریت:

ارتقاء ایمنی، کیفیت و آرامش در زندگی از طریق توسعه دانش و تکنولوژی، نظارت و اجرای استانداردها و کمک به انتخاب بهتر مصرف‌کنندگان.

 

ارزش‌های سازمانی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران:

ما در شرکت بر این باوریم که ارزش‌­های سازمانی زیرساخت فرهنگ سازمانی و شرط رشد و بقای سازمان است. بدین منظور ارزش­‌های زیر را به‌عنوان ارزش­‌های محوری شرکت مشخص نمودیم:

  1. سرآمدی
    ما می‌خواهیم در فعالیت‌های خود بهترین باشیم و برای رسیدن به قله‌های سرآمدی تلاش کنیم.
  2. ارزش آفرینی
    ما با ایجاد ارزش‌های جدید و ثمربخش، خلق کسب و کارهای نوین و حمایت از ایده‌های نو ناممکن‌ها را  ممکن کنیم.
  3. اخلاق محوری
    ما بر درستکاری و حفظ حقوق طرف ارتباط مصمم هستیم.
  4. تعلق سازمانی
    ما یک خانواده هستیم و به حفظ این سرمایه ارزشمند وفاداریم.
  5. آرامش و نشاط
    ما بر این باوریم، محیط کاری با نشاط موجب آرامش درونی و بهبود کیفیت زندگی ما و مشتریانمان خواهد شد.

دستیابی به اهداف فوق، با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و کارآمد، دانش فنی روز، به‌کارگیری تجهیزات پیشرفته و مشارکت فعال کارکنان مبتنی بر استراتژی و برنامه‌­ریزی هدفمند شرکت و استفاده از توانمندی­‌های بخش خصوصی حاصل می‌گردد.

تاریخچه
پیام مدیرعامل
ساختار سازمانی هلدینگ
خط مشی
بیانیه تعهد به بی طرفی
نمایشگاه زیست بوم