مراسم تقدیر از راهبران برتر شرکت حمل و نقل ریلی رجا بر اساس ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

مراسم تقدیر از راهبران برتر قطارهای شرکت حمل و نقل ریلی رجا بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با حضور مدیران عامل شرکت رجا و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برگزار شد.

اشکان گلپایگانی مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در این جلسه شرکت رجا را سازمانی پیشرو در سرلوحه قراردادن شاخص های کیفی و هماهنگی گروه‌های زیرمجموعه در این زمینه برشمرد و با اشاره به اهمیت و جایگاه شاخص رضایت ملی در سطح جهان عنوان کرد: تغییرات این شاخص در یک کشور می تواند بر میزان رضایت ملی آن کشور تاثیر داشته و تضعیف و یا تقویت کننده ی توجه و اعتقاد مردم به امور اجرایی باشد.

وی در خصوص ارزیابی های انجام شده در زمینه حمل و نقل ریلی گفت: در راستای رسیدن به مدل‌های بین‌المللی در نظر است به مرور زمان، ارزیابی‌ها سخت‌تر و شاخص‌های کیفی جدی‌تر شود.

محمد رجبی، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا نیز در خصوص لزوم توجه به شاخص های کیفی ارائه خدمات در مقوله حمل و نقل ریلی و تاثیر آن در رضایت مسافرین گفت: با توجه به نزدیک بودن بهای بلیط‌ قطار و هواپیما، باید در نظر داشت که افزایش شاخص‌های کیفی منجر به ارتقای رضایت مسافران و استقبال آنها از سیستم حمل و نقل ریلی می شود.

در پایان نتایج ارزیابی‌ها توسط محسن سلیمی، مدیر واحد مهندسی بازرسی خدمات ISQI اعلام شد که بر اساس آن شرکت سیمرغ آهنین، به عنوان شرکت برتر این ارزیابی‌ها شناخته شد و شرکتهای آهودشت غزال، چرخ ریل، ماربین و راهیان عصردایا با دریافت ۳ستاره از ISQI در رده دوم قرار گرفتند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *