طراحی مدل و ارزیابی رضایت کارکنان

با افزایش رضایت کارکنان سطح خدمت‌رسانی به مشتریان بهبود و این امر موجب افزایش رضایت و وفاداری مشتریان و نهایتاً افزایش سود سازمان خواهد شد. عوامل سازمانی، محیطی، فردی و ماهیت کار از جمله عوامل تاثیرگذار بر رضایت کارکنان می­‌باشد.
جهت اجرای طرح ارزیابی رضایت کارکنان پس از تعریف مسأله و نیازسنجی از کارکنان جهت شناسایی شاخص­‌های مؤثر، به طراحی پرسشنامه پرداخته و پس از نهایی ساختن متدولوژی و اجرای نظرسنجی از کارکنان، نتایج تحلیلی به سازمان منعکس و راهکارهای بهبود رضایت کارکنان ارائه می­‌گردد.

 

از جمله توانمندی های واحد در خصوص ارزیابی رضایت کارکنان می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • تعداد ۲۰۴ کانتر با قابلیت ۷۲۰۰۰ دقیقه مکالمه روزانه
  • بیش از ۳۰۰ پرسشگر تلفنی آموزش دیده
  • ظرفیت ۱۵۰۰۰ تماس روزانه
  • تیم کنترل مجرب به منظور صحه گذاری بر دقت و صحت مصاحبه ها
  • تیم پرسشگری حضوری با قابلیت انجام نظرسنجی حضوری در سراسر کشور
  • دانش استفاده از مدل های علمی و به روز دنیا به منظور ارزیابی رضایت کارکنان
  • شناخت سازمان ها و ساختار داخلی ان ها به منظور انتخاب مناسبترین مدل ارزیابی مختص هر سازمان
  • تیم کارشناسی متخصص و مجرب جهت ارائه گزارشات تخصصی
  • امکان ارائه گزارش توصیفی آنلاین به کارفرما

ارزیابی رضایت کارکنان شرکت ها  در این واحد بر اساس توانمندی ها آن در صنایع، سازمان ها و شرکت ‌های مختلف  از قبیل شرکتهای فعال در حوزه صنعت خودرو، لوازم خانگی، صنایع ریلی و … به اجرا در آمده است.

با توجه به توانمندی های واحد در استفاده از  روش های تلفنی و حضوری، اجرای پروژه های سنجش رضایت کارکنان در کوتاهترین زمان ممکن میسر می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اجرای پروژه­‌های ارزیابی رضایت مشتریان در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران می‌­توانید همکاران ما در واحد تحقیقات مشتری و بازار تماس حاصل نمایید.

 

رییس بخش توسعه و مطالعه بازار سرکار خانم توسلیان شماره مستقیم  (۱۱۱)۹۶۶۲۱۳۹۱

رییس بخش تحقیقات مشتری و بازار، آقای مهندس یغمایی شماره مستقیم (۱۱۲)۹۶۶۲۱۳۹۲