برگزاری پنجمین نشست تخصصی مدیران ارتباط با مشتریان صنعت خودروسازی کشور

پنجمین نشست تخصصی مدیران ارتباط با مشتریان صنعت خودروسازی کشور بنا به دعوت اداره کل ازریابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت و به میزبانی شرکت پرشیا خودرو در روز سه شنبه مورخ ۹۶/۹/۲۸ برگزار شد.
این نشست با حضور معاون و پرسنل اداره کل دفتر ارزیابی و پاسخگوئی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس و پرسنل رسیدگی به شکایات بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رئیس اداره کالا و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و مدیران ارتباط با مشتریان شرکت های عرضه کننده خودرو همچنین مدیران شرکت پرشیا خودرو برگزار شد و در خصوص راه کارهای ارتقاء سطح رضایت مشتریان از صنعت خودرو کشور بحث و تبادل نظر شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *